Краватка-метелик з деревини


Добрий день, шановне товариство.

Цього разу ми можемо виготовити краватку-метелик своїми руками. 

Так, так - краватку-метелик. Можна було б його зшити з шовку чи оксамиту. Але таких варіантів існує безліч. До того ж нас не цікавлять легкі шляхи вирішення проблеми. А коли серйозно, то пропоную Вам виготовити цей чоловічий аксесуар саме з деревини, бо такі вироби зараз користуються попитом, вони досить красиві, модні.
Отже почнемо.
Як завжди скористаємося різними джерелами інформації: книжки, журнали, мережа Інтернет, для пошуку можливих варіантів краватки.
Історія виникнення цього виду краватки має різні варіанти. Задовго до появи моди на краватку-метелик, таку назву мав один із способів зав`язування шийної хустки. Проте  модною краватка стала дуже просто, коли у 1904 році у на прем`єрі "Мадам Батерфляй" всі музиканти театру Ла-Скала одягли краватку у вигляді метелика. З тих пір змінювалися смаки, правила, але й сьогодні ознакою елегантності і стилю як для чоловіків так і для жінок є краватка-метелик.
Не сказати, що моя ідея дерев`ної краватки є оригінальною. Особисто мене надихнули вироби, які я бачив у Львові.
Спочатку розробимо можливу форму виробу. Слід врахувати властивості деревини, розміри майбутніх елементів виробу, особливо, якщо виріб буде ажурний.
Так як мій виріб симетричний, то розмітити його на матеріалі легше за допомогою шаблону.
Потім розмічаємо на заготовці. Для виробу я обрав паркетну дошку з ясену, яку попередньо розпиляв вздовж і отримав планку товщиною близько 5 мм. Габаритні розміри виробу складають: довжина -90 мм, ширина - 40 мм.


Контур заготовки випилюємо лобзиком, обпилюємо крайки виробу напилком, поверхню шліфуємо наждачним папером.
Готуємо поверхню до оздоблення.

В якості оздоблення використовуємо елемнти геометричного різьблення. Також можна було використати будь-який спосіб оздоблення: випалювання, ажурне випилювання, аплікація тощо.
Для підкреслення текстури деревини можна покрити морилкою. Я використав морилку для імітації кольору вишні. Для додаткового захисту та покращення зовнішьоного вигляду свій виріб покрив двома шарами лаку.
Але цей виріб потрібно доробити. Для того щоб його почепити на шию, можна було використати гумову стрічку, або стрічку з гачками чи кнопками. Я ж для своєї краватк зшив з оксимиту центральну перетяжку, до якої зі зворотнього боку пришив стрічку з того ж оксамиту. Ось такий модний і оригінальний аксесуар у мене вийшов.

Комментарии