В основі діяльності лежить використання Google-сервісів.
Інформація зберігається на Google-диску, який надає 15ГБ місця безкоштовно. Тут же можна створювати Google-форми для тестування рівня знань учнів і таблиці, у яких відображаються результати тестування. Форми можна налаштувати таким чином, щоб учні одразу отримували на свою електронну пошту результати тестування.
Як же донести до учня інформацію, встановити взаємодію з учнем? Для цього можна створити сайт або блог. У кожного виду подачі інформації є свої переваги і недоліки. Я ж обрав для себе блог як основний спосіб розміщення додаткового матеріалу, презентацій, фото, відео, тестових завдань. Одним із сервісів Google є Blogger для створення блогу. До речі, можна також створювати і сайти на базі Google.
Окрім Google-сервісів для підвищення інтересу до предмету можна використовувати спеціальний навчальний LearningApps, за допомогою якого можна створювати багато цікавих конкурсів, кросвордів, опитувань та інших інтерактивних впав, а також користуватися вже готовими.
Наприкінці семінару, вчителі спробували пограти в гру, створену на базі сервісу Kahoot!, яка дуже подобається учням.
Більш детально, з посиланням на сайти, розписано у презентації, поданій нижче. До того ж у Google-сервісах також можна стовювати презентації, та проводити конвертацію уже готових, які були створені в програмі Power Point.
Гадаю, що ця інформація стане корисною не тільки для вчителів трудового навчання, а й для інших вчителів.
Якщо, хтось із Вас виявив зацікавленість або у Вас виникли питання, буду радий допомогти Вам. Звертатися можна через коментарі або написати листа на адресу konkurs43@i.ua
Комментарии
Отправить комментарий