Домашні завдання 5-9 класи 26.11-30.11

Домашнє завдання для 5 класів.

Проект №1. Рамка для фото.

У якості об'єкту для проекту ми обрали  рамку для фото.
Перше заняття ми присвятили, окрім вивчення правил поведінки у шкільній майстерні, поняттю "ТЕХНОЛОГІЯ". З'ясували, що відмінність проектної діяльності від інших видів технологічної діяльності полягає в тому, що це унікальна, одноразова діяльність, спрямована на вирішення певної проблеми (з її обмеженнями, умовами). Проектна діяльність, виконання проекту проходить ЧОТИРИ етапи.

Етапи проектної діяльності.

1. Організаційно-підготовчий, на якому з'ясовується проблема, збирається інформація про способи вирішення проблеми, визначаються моделі-аналоги, аналізуються переваги і недоліки можливих рішень проблеми.
2. Конструкторський. На цьому етапі виконується графічне зображення вибраного рішення проблеми, (майбутнього виробу), добирається матеріал та інструмент, технології виготовлення, складається технологічна документація.
3. Технологічний. Це, безпосередньо, етап виготовлення запланованого виробу.
4. Закінчується проект Заключним етапом. На цьому етапі підводяться підсумки проекту, розраховується приблизна вартість витрачених матеріалів, проводять міні-маркетингові дослідження, відбувається публічна презентація результатів проектної діяльності.

Аплікація - вид оздоблення, при якому на площині створюють композицію з пласких елементів. Елементи можна приклеювати, пришивати та ін.
Композиція - гармонійне поєднання окремих елементів.

Результати роботи учнів попереднії 5-х класів.





Проект №2 "Підставка під горнятко"

Підставка використовується для горнятка, чашки. Має невеликі розміри, без отворів. Виготовляється з тришарової фанери. Може бути оздоблена випалюванням, розфарбована фарбами, лакована.
Перед виготовленням необхідно намалювати малюнок майбутнього виробу у зошиті. За цим малюнком виготовляємо шаблон, пристосування для розмічання деталей, що мають криволінійний контур. У випадку, коли деталь можна розмітити за допомогою креслярський інструментів, шаблон можна не виготовляти.
Щоб вирізати виріб криволінійного контуру з фанери застосовують лобзик. Завдяки його тонкій пилочці, можна випилювати контур, що має криволінійну форму, різкі повороти. Якщо ж заготовка більша за розміром ніж розмір рамки лобзика, то частину матеріалу з розміткою слід відпиляти пилкою. Пиляння пилкою та лобзиком виконують поруч із лінією розмітки, залишаючи припуск на обробку. Цей шар матеріалу надалі відаляємо напилком. Цей процес називається обпилюванням. Для підготовки виробу до оздоблення його шліфують за допомогою наждачного паперу.

Д.з.: Підготуватися до презентації (повинно бути: малюнок, шаблон, виріб. Взяти фарби для оздоблення

Домашнє завдання для 6 класів.

Ми завершили  роботу над проектом "Штучна квітка". Штучні квітки виготовляють з різних матеріалів: паперу, тканини, скла, пластмаси та ін. Ми ж будемо виготовляти штучні квітки з тонколистового металу. Будь-який виріб повинен бути КОРИСНИМ, БЕЗПЕЧНИМ, КРАСИВИМ.
А тепер приступаємо до роботи над другим проектом "Головоломка з дроту". У підручнику на с. 94 показано 3 варіанти головоломок. Можна обрати і власний варіант. Завданням проекту є виготовлення моделі головоломки з дроту, який легко піддається обробці і складання креслень деталей, що входять до складу головоломки.

Д.з.:повторити інформацію про призначення і виготовлення дроту. Взяти кольорові олівці.

Домашнє завдання для 7 класів

Продовжуємо роботу над проектом "Вішак для одягу". Методом фокальних об'єктів розробляємо конструкцію вішака. Суть методу полягає в тому, що до обраного фокального об'єкту (об'єкт, який вдосконалюємо) застосовуємо властивості випадково обраних об'єктів. Наприклад:
1. Фокальний об'єкт - вішак для одягу.
2. Випадково обрані об'єкти - кіт, глобус, ручка.
3. Властивості: кіт - має кігті,
                           глобус - обертається,
                           ручка - пише.
4. Перенесені властивості - у вішака є додаткові гачки (для вішання інших дрібних речей, краватки, спідниці); гачок на вішака обертається; на дерев'яному корпусі є місце для записок.
 Як результат проведеного вдосконалення робимо малюнок виробу.

Проект №2. "Корпус для флешнакопичувача"

Корпус для флешнакопичувача будемо виготовляти з деревини, при цьому використовуючи різьбу по деревині як основну технологію. Форма корпусу може нагадувати будь-який предмет: банан, олівець, огірок, батон та ін.

Д.з.: виконати ескіз виробу, поставити розміри. Підготувати матеріал.

Домашнє завдання для 8 класів

Починаємо роботу над проектом №1. "Обладнання для шкільної майстерні". Як варіант, пропоную виготовляти струбцини.
Для опанування технології ручної обробки металу, необхідно знати властивості металу, види металів та їх сплавів.

Проект №2 "Краватка-метелик"


Д.з.: Розробити ескіз виробу. Підготувати матеріал.

 Домашне завдання для 9 класів



Проект 1 "Вироби в етнічному стилі"

Для початку роботи над проектом "Вироби у етнічному стилі" необхідно ознайомитися з темою "Біоніка". Можна користуватися будь-яким джерелом інформації. Для підготовки до опитування пропоную ознайомитися з презентацією, яка розташована в архіві блогу.
Для складання технологічної документації повторюємо основи графічної грамоти: типи ліній, правила нанесення розмірів, проеціювання на 2, 3 площини.

Д.З.: у зошиті накреслити проектований виріб, з дотриманням правил виконання кресленика.

Пройти опитування з теми "Інженерна графіка"

Домашнє завдання для 11 класу

Д.з.: завершити проект "Моя професійна кар'єра".

План роботи над проектом, тест Голланда, відомості про типи професій переглянути тут




Приклад технологічної карти (розміри, позначені червоними кольором на техкарту не наносити)



Комментарии